Buenos Fucking Aires

HOOOOOOOOOOOOOOOOLA!!

Im baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack, sitter for tillfallet pa ett datacafe i Buenos Aires, kom hit for ungefar en timme sen, och snart ska jag nog ivag och mota Pieter och Reinoud lite, det ska bli sjukt kul att se dem igen :D de sager att de bor nara obelisken, som ar en plats i mycket centrala buenos aires. Men sen klockan 20 och nanting ikvall bar det vidare till kara gamla Comodoro Rivadavia och Caleta Olivia, haha... trodde faktiskt aldrig jag skulle sakna det, men nu vill jag bara dit, liksom, hehe...

Ska skriva mer om resan nar jag kommer "hem" till Caleta, nu borjar min tid raknas ner, har bara 4 min kvar, hehe.. vi hors snart :D

Kommentarer
Postat av: mingla

hur länge har du bloggat?

2008-07-01 @ 14:39:11
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Vill också åka utomlands=P hehe!

2008-07-01 @ 14:43:37
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/
Postat av: abby

BRUUUUUUUUUUUUUR, hur muuur duuu??!

2008-07-11 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0