Vilse i h00den

ey yo!
Chillar for tillfallet pa ett tungt datacafe i centrala Buenos Aires. Hur jag kom hit kan jag forklara nagon annan gang, men 7 saker ar sakra:
1. Bryta ett av de fyra partyp00per D:n efter mindre an 12 timmar med Rotary ar foredomligt, och nagot som ska efterfoljas. Gratis skumpa und Baileys @ planet aegde.
2. Jag trodde att jag hade sett varldens varsta slumomrade, ektorp dar jag bor, redan. Idag chockades jag da jag insag att alla bilder fran Guds Stad ar riktiga, och verkligen forekommer. Buenos Aires ar inte bara Bueno...
3. Rotary ar inte pimpin g00d.
4. Argentinare ar tuffa typer.
5. Jag ar bast, eftersom jag nufortiden har tillatelse att saga "esseeee" och "maiin"
6. Sova pa flyg ar inte najs, daremot ar Blades of Glory en av varldens roligate filmer!
7. Jag ar G.

Hors senare!!


Kommentarer
Postat av: jenny

stolt över att vara först här, sluta skriv "hors" det ser konstigt ut ;)
vi saknar ihjäl oss.
igen.
för femte gången.
den här timmen.

2007-07-12 @ 21:28:07
Postat av: Aleksander

"Buenos Aires ar inte bara Bueno..."
Nej, det är också ett 's's och 'aires'.

2007-07-12 @ 23:27:30
Postat av: Aleksander

"Idag chockades jag da jag insag att alla bilder fran Guds Stad ar riktiga"
Nej, dom är bara påhittade bilder. Dom finns inte i den fysiska världen.

2007-07-12 @ 23:30:49
Postat av: Anonym

"Argentinare ar tuffa typer."
http://www.wldcup.com/pictures/wld2006/0606/pic450.jpg
Trollet i röd tröja:
"Believe in yourself, you can fly, just spread your wings."
Retarden:
"I believe I can flllyy, I believe I can touch the sky.."

2007-07-12 @ 23:34:12
Postat av: Aleksander

Den sista var så dålig så det var därför jag inte skrev mitt namn. Jag vill inte att någon ska veta att det var jag som skrev den.

2007-07-13 @ 01:11:31
Postat av: Mikaela

Jooonas! mannen, du kommer uppleva såå många saker,du kommer fatta mig när ja snackar om saker som ingen annan än du kommer göra nu!
hoppas du hade en bra resa dit,ja vet...den är förjäävligt lång.man får ju ont i rumpan!! :O
take it easy eseee! ;) hahaha
loco,det du kommer höra mkt av är che, och boludo,loco,que te pasa loco.mm :P haha
fan va glad ja är för idn skull gubben!
ha det bäst! adios amigo! <3

2007-07-13 @ 17:40:09
Postat av: Anonym

BRUUUUUUSHAN, har du kinesiska päron?
he he he.

2007-07-13 @ 20:59:23
Postat av: Fang

det senaste kommentaren var ju upperbarligen ABBY som hade skrivit den, och jonas i feel you! Att sova pa flygplan = omojligt och tro mig jag ar lika vilsen i hooden precis som du.. fast i bronx da lol :) hoppas du hare kul i argentina!

2007-07-16 @ 09:42:05
Postat av: Anonym

uppdatera någon jävla gång

2007-07-28 @ 00:09:51
Postat av: abby

oj, någon är arg. uppdatera inte jonas :)

2007-07-29 @ 12:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0